Treceți la conținutul principal

Bancuri cu blonde

1.  Două blonde discută:
- Ieri am fost atacată de un maniac…
- Sexual?
- Nu prea!



2.  Se spune că nu toate blondele sunt proaste, pe naiba! Soţia mea e brunetă, ieri si-a vopsit părul în blond, iar seara mi-a făcut scandal, că de unde este păr de brunetă la noi în pat?


3.  O blondă merge cu peştişorul la veterinar.
- Eu cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:
- Mie mi se pare că e destul de liniştit.
- Staţi, că încă nu l-am scos din apă!



4.  Două blonde stau de vorbă:
- Luna viitoare plec la Veneţia.
- Păi, la ce mai mergi că doar ai fost şi anul trecut?
- Da, dar atunci străzile erau inundate.



5.  O blondă se plimba liniştită, când, deodată, vede o maşina fără şofer, care mergea. Conştientă de pericol, sare în maşină şi trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător.
- Începuse să meargă singură, dar am sărit în ea şi am tras frâna de mână! spune ea, foarte mândră de isprava ei.
- Ştiu, răspunde el sec. Eu o împingeam!



 6.  O blondă la interviu:
- Câţi soţi ai avut până acum?
- Doar ai mei? Sau aşa... în general?



7.  O blondă la spovedanie:
- Părinte, am preacurvit.
- De câte ori, fiica mea?
- Părinte, am venit să mă spovedesc, nu să mă laud!


8.  - Arde, arde! Veniţi repede! strigă o blondă la telefon.
- Şi cum ajungem la locul incendiului?
- Nu mai aveţi maşinile alea mari şi roşii?



9.  La o petrecere, invitaţii se contrazic pe tema: bărbaţii sau femeile, care sunt mai de încredere?
- Nici o femeie, spune un bărbat de-a dreptul supărat, nu poate păstra un secret.
- Nu prea cred că lucrurile stau aşa, spune o femeie blondă. Eu am reuşit să păstrez secretul în ceea ce priveşte vârstă mea, de când aveam 21 de ani.
- Nu-ţi face griji, ai să-l spui cuiva într-o zi, insistă bărbatul.
- Ma îndoiesc, răspunde femeia cea blondă. Dacă o femeie reuşeşte să păstreze un secret timp de 27 de ani, atunci poate să-l păstreze pentru totdeauna.




10.  Intră o blondă într-o farmacie şi întreabă:
- Aveţi ochelari?
- Pentru soare?

- Nu, nu, pentru mine!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Carti de identitate

  

Atunci cand vrei sa fugi de la munca...

Pierdut musca!